Lang lang geleden

18Dec09

vroeg Arnoud Odding (www.odd.nl) mij om een stukje publiciteit te doen voor een tentoonstelling in het Nationaal Glasmuseum Leerdam.

Geweldig! Want ik hou van glas, en om er op deze manier bij te mogen horen, vond ik een hele eer. Het was dus wel even slikken toen ik erachter kwam dat er nog geen tentoonstelling was om publiciteit voor te maken, laat staan PR foto’s, een perslijst, een poster…

Ook een buro-met-telefoon-en-computer was op dat punt teveel gevraagd, dus ik begon met werken vanuit mijn kantoor in Den Haag. Op afstand kan je gelukkig ook een hoop doen. De eerste tentoonstelling leidde tot een tweede, ik ging samenwerken met conservator Job Meihuizen, en langzaam maar zeker werd ik steeds meer het Leerdamse glas ‘ingezogen’.

In 2005 was er de voorjaarstentoonstelling Leerdam in Bloei, de kunst van Maria Blaisse, en de eerste tentoonstelling die ik produceerde over K.P.C. De Bazel, met bijbehorende boekje “De Glazen van de Architect”, geschreven door Job.

fotovel

No Responses Yet to “Lang lang geleden”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

