De langverwachte foto van de humor-haas!

23Feb10

Vorige week had ik ‘m erg nodig: het leek wel alsof iedereen het te druk had om na te denken. Is ook niet zo gek, met alles wat er moet gebeuren, maar wel erg onhandig. Van het “ohja, ik heb NU twintig verhuisdozen nodig” (shit, die had ik al eerder willen bestellen, is er niet van gekomen, wat NU?) tot mijn constatering dat de nummertjes die op dozen staan, niet op het formulier worden ingevuld dat we gebruiken om onze collectie te inventariseren. Is helaas ook logisch, want niemand zegt tegen de vrijwilliger dat ze dat nummer erbij moeten zetten, dus dan gebeurt het niet. Maar wel jammer, want als we het wel doen, kunnen we gelijk de juiste foto bij de juiste gegevens in de computer zetten… Prive was ik erg blij met de levering van mijn nieuwe laptopje, tot ik erachter kwam dat-ie niet draadloos wilde werken omdat mijn modem te oud was… nadat Anko drie avonden alles had geprobeerd wat mogelijk was. Voeg daarbij de totale communicatiestoring  tussen de bouwers van de brug en de bouwers van de vitrines die in de bruggen moeten komen, mijn team van “twitter-vrijwilligers” van hun school in deze stage niet bij ons mogen zijn (erg handig voor een stage, maar niet heus, omdat ze moeten leren “contact met de klant te houden”), stagair Danielle die door haar rug gaat, een weigerachtige nieuw kassa en zo nog een paar zaken en de chaos is compleet.

Haastige spoed is zelden goed, maar hazige spoed des  te meer…  dus de haas kwam goed van pas deze week!  Mijn goede voornemen voor deze week:  rustig en kalm probleem voor probleem oplossen. 

(Tot nu toe gaat het goed: treinen rijden op tijd, met Arnoud de begroting opnieuw doorgenomen, Loek is een aanwinst in het depot, de verhuisdozen zijn geleverd. Totdat ik te horen krijg dat de stof voor de bekleding van de bankjes in de Glasblazerij pas half maart geleverd kan worden, terwijl we 5 maart open gaan!!!)  De haas hou ik nog even!

de humor haas op mijn beeldscherm

de humor haas op mijn beeldscherm

No Responses Yet to “De langverwachte foto van de humor-haas!”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

