Opening!

22Jun10

Vandaag is de grote dag, Beatrix komt het museum openen! Ik zit met de laptop buiten in de voortuin van het museum, want de bomcheck-honden zijn met hun begeleiders binnen om alles te controleren. Gelukkig is er draadloos internet, en kan ik lekker in het zonnetje doorwerken. Foto’s uploaden gaat even niet, het kabeltje ligt binnen.. Maar het museum is heel mooi geworden, de vlaggen hangen in de masten, het glas staat in de kasten, de beamers staan aan en de champagne staat koud: het feest kan beginnen!

Iedereen die vanmiddag of vanavond komt: gezellig! Wie vandaag niet komt: kom vooral snel een andere keer.

Of let op het nieuws: in een aantal kranten heeft het al mooi gestaan, vanavond op het NOS journaal (we weten nog niet op welk uur helaas), en het komt ook op de Tuinruimers van SBS 6. Dat is mijn museum-tv debuut: oh wat is de tuin mooi! Dat is mijn hele tekst denk ik… Ook Blauw Bloed, radio-tv Rijnmond en zo nog wat localo’s zijn er natuurlijk ook bij.

Het is prachtig weer, weinig wind en lekker zonnig, dus we gaan een prachtige openingsdag tegemoet: de nieuwe toekomst van het museum ziet er stralend uit.

KOMT ALLEN!

No Responses Yet to “Opening!”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

