Kleding

12Nov10

Opruimen gaat op zich best goed, ik kan veel gemakkelijker dan ik dacht vanalles weggooien en weggeven. Maar als het op kleding aankomt wordt het moeilijker: mijn gevoel voor mode is totaal afwezig, bijna was ik postbode geworden zodat ik maar een uniform aan mocht… Eerste sortering is makkelijk: alles met gaten en vlekken gaat weg.

Maar wat te doen met die prachtige hippie-jurk van mijn moeder waar ik nog 15 cm langer en 10 kilo lichter voor moet zijn? En de broek die zij met veel liefde en plezier voor mij gemaakt heeft (eind jaren tachtig, dat wel)?  Het resultaat is dat ik erg weinig kleding meeneem, en mij daar maar ga aanpassen aan de heersende code. En alles wat ik draag dat ze heel vreemd vinden: dat is bij deze gepromoveerd tot “the latest fashion from Amsterdam”!

(deze niet hoor, die is naar de Emmaus Den Haag)

deze mag niet mee

One Response to “Kleding”

  1. 1 Nak

    Lieve schat, niet de fashionstyle van NZ overschatten!!!!


Geef een reactie

