WE ZIJN ER!

17Nov10

Na een vierentwintig uur durende vlucht, die eigenlijk verbazingwekkend snel voorbij was met een boek, drie films en zes maaltijden (!), zijn we in ons motel ” Pacific Inn”  in Auckland. Een uur na het landen van het vliegtuig stonden we in onze hotelkamer, met het juiste stempel in ons paspoort met de geweldige woorden: “Holder of this permit may stay indefinitely”.

De motelkamer is gevuld met 1 stapelbed voor vier personen (twee laags!), een extra bed, en een “Queen Size” gewoon bed. Heerlijk douchen en uitstrekken dus nu, en morgen op naar Mount Eden, naar mijn grootouders, de ouders van  Felix, voor de eerste blik op Auckland-by-day als nieuwe bewoners van dit prachtige land.

Oh ja, voor de mensen die koud voor de kachel zitten: het is hier twaalf uur ’s nachts en het is heerlijk weer: iedereen loopt in t-shirts en op flipflops. Geen wonder, met 20 graden….

3 Responses to “WE ZIJN ER!”

  1. 1 riëlle

    X X X Gefeliciteerd!

  2. 2 Nak

    Geweldig Annalily, wat een avontuur!!!
    Ik besef me nu even dat het heel lang duurt eer we elkaar weer eens zien!! Das wel heel erg hoor!!!

  3. 3 Remke

    Ha lieverds, wat ben ik ongelooflijk jaloers! Let op, voor je het weet sta ik voor jullie neus in dat prachtige Nieuw Zeeland! Veel plezier met het opbouwen van jullie nieuwe leven en vergeet niet volop te genieten. Ik blijf jullie volgen! Dikke knuffel Rem


Geef een reactie

