File – the New Zealand Way

11Jan11

Dit valt te verwachten in een land met 4 miljoen inwoner, 60 miljoen schapen en 10 miljoen koeien. Maar ik sta toch liever in deze file dan in die in Nederland, hoewel de lucht in beide niet te versmaden is…

One Response to “File – the New Zealand Way”

  1. 1 Diny ter Haar-Sanders

    Dag Lieve Annalily en Anko
    Dank voor je kaart en mailtjes,het is zo fijn te weten dat veel mensen van Frits hebben gehouden. ( nog natuurlijk ,maar dan anders)
    Het is zeker niet prettig om in een stil huis en tegen een lege stoel aan te kijken ,maar er is zoveel Frits in huis dat ik rond kijk met een glimlach en me blij voel als ik naar al dat moois kijk.
    Ben zaterdag weer naar de blazerij geweest ,en ook daar is zoveel Frits dat het helemaal goed voelde.
    Ik ga zeker door hoor.
    Wens jullie daar ook alle goeds.
    Ik heb een prachtig gedicht van Karel Jonckheere ,wat ik heb gebruikt om iedereen te bedanken voor de troostrijke post.

    Spiegelbeeld

    Men zegt dat man en vrouw,en gij en ikzijn een ,na lange jaren trouw elkanders aanschijn krijgen,
    zo een bezielde spiegel `t lachen en `t geween.
    Weerkaatsen zou van hen die er steeds over neigen

    `T is weer decenber en de kachel brand oud vuur,
    de kamer ruikt nog licht als gerookte hammen .
    gij leest hetzelfde boek en op het zelfde uur
    dat ik voor jaren las toen gij kekt in de vlammen.

    Gij zijt in mij ,ik leef in u,het is goed
    het leven van weleer opnieuw te mogen dromen:
    Gij murmelt en ik weet dat gij nog murmelen moet
    wanneer gij aan de voet der bladzijde zult komen.

    Laat ons elkaar beminnen zonder meer
    wij hebben slechts elkaar en niemand zal ooit erven
    wat glanst van u in mij en van mij in u weer.
    Zodat elk ander blijft wanneer er een moet sterven.

    Liefs Diny


Geef een reactie

