Heen en weer

05Feb12

Oh wat zal ik een hoop lokaal gemaakte groente moeten eten om dit goed te maken…. en een hoop bomen moeten planten… want we vliegen in juni een rondje om de wereld!

De reden en aanleiding is dat m’n schoonouders gezamelijk 145 worden en dat groots gaan vieren, en natuurlijk hoort hun zoon daarbij te zijn. En waar zoon gaat, ga ik… als hij tenminste een aantrekkelijk reisprogramma voorstelt. En dat is het: Auckland – Londen (vriendin & V&A) – Amsterdam  – Tokyo (yeah!!) – Auckland.

Dus wie zin heeft een avondje met ons bij te kletsen (en/of voor eten en een bed te zorgen): gezellig! We zijn ergens in Nederland van 17 tm 27 juni. En begin niet over internetveiligheid te klagen, want we hebben ‘huis oppas’, zowel voor de konijnen als voor het huis, dus dat komt helemaal goed.

Wie nog iets wil hebben uit NZ, dit is de tijd om bestellingen door te geven! En wie wat mee wil geven voor eerdere emigranten, moet het maar klaarleggen… als ik maar met droge ogen “ja, ik heb het zelf ingepakt” kan zeggen bij de stoere douane mensen.

Tot snel in NL,

Annalily

P. S. Kan het niet laten: het is hier vandaag stralend en 22 graden! Oh wat ben ik blij met de zon… mij zoveel liever dan sneeuw…

One Response to “Heen en weer”

  1. 1 remke martens

    Ohh, gezellig, bed staat klaar en ik beloof niet zelf te koken. We zijn dan hopelijk heel druk met de voorbereidingen van het toneelstuk “Glasliefde” in de tuin van het museum. Dat leg ik later nog wel uitgebreider uit! veel plezier met de voorbereidingen! knuffel, Remke


Geef een reactie

