Achtbaan

27Mrt12

Wie  zich nog de Python uit de Efeling kan herinneren… dat was mijn vorige week. Emotioneel zowel als lichamelijk, met krakende wielen, gepiep in de bochten, gillen op weg naar beneden. En er misselijk uitkomen, maar het ook niet hebben willen missen. Een vreselijke reden om naar Nederland te komen maar fijn om hier en daar te kunnen helpen, verdrietig afscheid nemen maar super om kindjes te zien die nog in de maak waren toen wij vertrokken. Een uitvaart vol tranen maar met hilarische anecdotes. Helemaal het echte leven, in een notedop en in een sneltreinvaart. Zou het zo weer doen, maar liever niet dit jaar. Dus iedereen opgelet: allemaal gezond blijven de komende twee jaar, horen jullie!

30.000 kilometer, acht maaltijden, zeven films (Twilight Saga, The Sitter, My Week with Marilyn, Alvin and the Chipmunks, the Muppets, Jack and Jill en New Years Eve) en twee boeken later ben ik weer op de plek waar ik begonnen ben. Weer thuis, naar het werk, het leven draait door. Het voelt vreemd en herkenbaar tegelijkertijd, alleen de jetlag herinnert mij eraan dat ik toch echt vorige week aan de andere kant van de wereld was.

En dit gaat over exact tien weken in de herhaling! Hopelijk hebben ze nieuwe films…

Vanaf de bank in ons huis in een zeer zonnig Nieuw Zeeland,

Annalily

 

P.S. Of ik al gewend ben aan Nieuw Zeeland, vragen ze dan… ik geloof het wel, want de eerste keer dat ik op de bus stond te wachten, vertrok die netjes op tijd vanaf de andere kant van de straat! Stond ik daar toch voor schut aan de linkerkant van de weg….

One Response to “Achtbaan”

  1. 1 remke martens

    Verheug me er al weer op om jullie over 10 weken te zien!!


Geef een reactie

