Het is herfst! Het regent! Het is weekend! Help!

09Mei13

Na een uurtje heen-en-weer drentelen door het huis op deze zaterdagochtend besef ik eindelijk wat er mis is: het regende vannacht, het regent vanochtend en zo te zien blijft het nog wel even regenen ook. Wat te doen? Ik ben er zo aan gewend om eerst even wat in de tuin te wieden voor het ontbijt van de konijnen, dan te oogsten voor ons eigen eten, wat plantjes verpotten, struiken snoeien… en dat kan nu allemaal niet! Nou ja, tuurlijk kan het, maar dan is een snorkel wel aan te raden. Want als het hier eenmaal regent, komt het ook met bakken tegelijk uit de hemel.

Dus diep nagedacht over wat ik dan ookalweer in Nederland deed als het slecht weer was. Hmm…

Een aantal uur later kan ik terugkijken op een productieve dag: sokken gestopt, ramen gelapt (aan de binnenkant), schilderijen ingelijst, cake gebakken, boontjes ingevroren: de perfecte thuis-blijf-dag!

Nu maar hopen dat morgen de zon weer schijnt, want anders ga ik me vervelen 😉

Groetjes uit het land waar je vier seizoenen in één dag kan hebben…maar ook een hele dag regen.

Annalily & Anko

025 Een dreigende lucht boven Auckland…

No Responses Yet to “Het is herfst! Het regent! Het is weekend! Help!”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

