Aan de wandel…

10Nov10

Mijn tassen zijn nooit “damestasjes” en in de categorie: wat heeft een dame in haar tas, kan je mij zelden betrappen op elegantie. Meestal komt er  na omkering van rugzak, AHtas en jaszakken een assortiment uit waar je in de bush blij van wordt: zakmes, schroevendraaier, oud elastiekje, papieren zakdoeken, meestal om een schroef/spijker/haak heen gefrommeld zodat-ie ‘niet kwijtraakt’, heel veel kleine muntjes en met wat geluk, ook een paar huissleutels, een portemonee en m’n telefoon.

Vandaag echter heb ik het record ‘wandelen met vreemde zaken’ vast en zeker gebroken, op weg naar het graf van mijn moeder, dat niet geheel toevallig naast het werk van mijn vader ligt. Omdat ik deze dagen alles lopend doe (fiets is in de container onderweg naar NZ, auto heeft nieuwe eigenaren, openbaar vervoer rijdt overal behalve waar ik ben of wil zijn), ben ik vandaag aan het wandelen met in mijn tas….. een pan met erwtensoep en een heggeschaar!

No Responses Yet to “Aan de wandel…”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

